sobota, 13 lipca 2013

Wstęp

Witajcie!
To mój pierwszy blog, więc proszę o odrobinę wyrozumiałości w kwestii obsługi technicznej. Prawdę mówiąc, jestem w tym bardzo kiepska ^.^ Za to jeśli chodzi o treść, możecie nie mieć litości ;p Przyjmę każdą krytykę, chociaż chciałabym, żeby była uzasadniona. No bo wiadomo, że to pomoże mi w poprawie tego co piszę :D
Będę tu zamieszczać własne opowiadanie. Mówiąc w skrócie, zapowiada się na coś w stylu "dziewczyna w akatsuki". Wiem, że takich blogów jest masa, ale liczę na to, że może uda mi się napisać coś chociaż trochę innego :)
Mam nadzieję, że spodoba się chociaż paru osobom. Jeśli chcecie, możecie zostawiać adresy swoich blogów (jeśli są to opowiadania związane z Naruto), najlepiej w jakiejś zakładce do Spamu. Tylko najpierw muszę ja stworzyć, a szczerze mówiąc, nie mam zielonego pojęcia jak xD
Ok, to ja idę się męczyć. Życzcie mi szczęścia xD
Myślę, że Prolog pojawi się w ciągu najbliższych dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz